Yhdistyksessä tapahtuu

17.5.2020Uutta! Alkaen 20.5.2020 JÄSENILLATLue lisää »17.5.2020Uutta! Kuluttajaliitto tarjoaa kaikille avointa ja maksutonta neuvontaaLue lisää »16.1.2019Porvoon seudun selkäyhdistyksen 30-vuotishistoriikki julkaistuLue lisää »

Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry, Borgånejdens Ryggförening rf

porvoonseudunselkayhdistys(at) gmail.com

Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:65912 kpl

Tapahtumat kuukausittain

Uutta! Alkaen 20.5.2020 JÄSENILLATSunnuntai  17.5.2020 - Perjantai 31.7.2020 - Osallistu verkon yli: Zoom -etäyhteys

JÄSENILLAT

Koronaepidemian aiheuttaman poikkeustilan vuoksi Porvoon Seudun Selkäyhdistyksen vertaistuki/jäsenillat ovat tilapäisesti tauolla vallitsevan kokoontumiskiellon vuoksi. Jotta voisimme taata niska- ja selkäoireiden vertaistuen saamisen myös tässä poikkeustilanteessa, Selkäliitto on päättänyt tarjota siihen mahdollisuutta verkkovertaistapaamisten muodossa.

(Huom, verkkotapaamisten tarkka lukukumäärä/kesto ei ole vielä tiedossa.)

Tapahtuman kotisivut

Uutta! Ilmaiset kokeilukerrat SELKÄ RYHMÄÄN (jumppaa) ja SELKÄJOOGAAN ONLINE Maanantai  18.5.2020 - Keskiviikko 27.5.2020 - Online Zoom

Tarjoamme ilmaiset kokeilu kerrat SELKÄ RYHMÄÄN (jumppaa) ja SELKÄJOOGAAN ONLINE Zoomin välityksellä tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Tule vaikka kaikkiin neljään kertaan.

SELKÄ RYHMÄ Tiistaisin 19.5 ja 26.5.20 klo: 17.30-18.30

SELKÄJOOGA Keskiviikkoisin 20.5 ja 27.5.20 klo: 17.30-18.30