Yhdistyksessä tapahtuu

17.1.2021Tulossa! Luontojooga toukokuussa 2021Lue lisää »22.12.2020Kevään 2021 jumpat ja joogat - ilmoittautuminen avattu - Tule mukaan!Lue lisää »17.5.2020Kuluttajaliitto tarjoaa kaikille avointa ja maksutonta neuvontaaLue lisää »

Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry, Borgånejdens Ryggförening rf

porvoonseudunselkayhdistys(at) gmail.com

Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:78227 kpl

Jumpat ja joogat

Jumpat on suunniteltu sopimaan tuki- ja liikuntavaivoista kärsiville sekä terveille, jotka haluavat ennaltaehkäisevää jumppaa ilman vaikeita askelsarjoja. Yksilöllistä ohjausta. Lattialle pääsy ei ole este.

HUOM! Yhdistyksellä ei ole vakuutusta, joten jokainen jumppaaja käy omalla vastuullaan.

Selkäjumpat ja -joogat 2021

Voit tulla mukaan ryhmiin myös kesken kauden.

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi toteutetaan kaikki liikuntaryhmät netissä Zoomin kautta koko kevätkauden ajan. *Ohjaaja antaa hyvät ohjeet ryhmiin kirjautumiseen, kannattaa tulla rohkeasti mukaan liikkumaan! *

Liikkeille ohjataan variaatioita, jotta kaikki voivat tehdä niitä. Lattialle pääsy ei ole este.

Ryhmät alkavat viikolla 2 ja päättyvät viikoilla 16 ja 17 (selkäjooga 2). Viikolla 8 ryhmiä ei pidetä.

Ilmoittautuminen on sitova ja velvoittaa ilmoittautuneen maksamaan kausimaksun, vaikka hän ei aina voisikaan osallistua ryhmän tunnille.

Tiistaisin 12.1. - 20.4.2021:

Selkäryhmä klo 18.00-19.00, minimiosallistujamäärä: 15; hinta jäsenet 50 €, muut 70 €

Maksuviite 4077

Keskiviikkoisin 13.1. - 21.4.2021:

Selkäjooga 1 klo 16.30-17.30, minimiosallistujamäärä: 15; hinta jäsenet 60 €, muut 80 €

Maksuviite 4080

Perjantaisin 15.1. - 30.4.2021:

Selkäjooga 2 klo 8.00-9.00, minimiosallistujamäärä: 12; hinta jäsenet 60 €, muut 80 €

Maksuviite 4093

Tarjous! Jos osallistuu kaikkiin kolmeen ryhmään, on maksu jäseniltä 150 € ja muilta 200 €. Maksu viitteellä 4093 (selkäjooga 2).

Osallistujat ryhmiin otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmät aloitetaan, mikäli minimiosallistujamäärät täyttyvät. Ilmoittautumiset liikuntavastaava Taina Åkerlund-Pesoselle, puh. 040 514 4084, tai sähköposti taina.pesonen(at)gmail.com.

Maksu 15.1.2021 mennessä tilille Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry, FI13 4050 001 0041326, muista käyttää oikeaa viitenumeroa!    Osallistujan nimen tulee näkyä maksutiedoissa!!

Ohjaaja:

Fysioterapeutti ja Joogaterapeutti Taina Åkerlund-Pesonen

Ohjaajana Fysioterapeutti ja Joogaterapeutti Taina Åkerlund-Pesonen. "Minulla on vuosien (pitkälti yli 20 vuotta) kokemus sellaisten ryhmien ohjaamisesta, joissa ihmisillä on paljon erilaisia Tuki- ja liikuntaelin vaivoja. Näihin ryhmiin on turvallista tulla, kun kaikilla on mahdollisuus tehdä juuri niin, kuin oma keho sallii. Nämä ovat MATALAN KYNNYKSEN TUNTEJA parhaimmillaan. Tunnit sopivat naisille ja miehille. Olet lämpimästi tervetullut mukaan."

Taina: "Meillä käy ryhmissä ihmisiä ketkä eivät aina mene lattialle vaan tekevät liikkeet seisten tai istuen. Ja se onnistuu hyvin jumpassa sekä joogassa. Minä ohjaan vaihtoehtoliikkeet pystyssä olijoille ja lattia tasolle. Rohkeasti vaan tekemään juuri sillä tasolla mikä itselle sopii. Ryhmämme ovat sitä varten, että ihmiset oppivat havainnoimaan itseään ja tekemään sitä mikä tuntuu itselle sopivalta. Nämä eivät ole mitään massaliikehdintää missä kaikki tekevät aina samaa."

Joogasta:

HUOM! JOOGA on itsehoitomenetelmä, joka antaa keinot hoitaa kehoa kokonaisvaltaisesti. Joogaharjoittelun on todettu parantavan alaselän toimintakykyä ja lievittävän kipua pitkittyneessä alaselkäkivussa. Joogan teho perustuu sen monipuolisuuteen. Liikkeisiin yhdistetään hengitys, lihasten aktivointi ja liikeratojen avaaminen. SELKÄJOOGA ei pohjaudu mihinkään uskontoon. Opetuskielinä suomi ja ruotsi.

Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova ja velvoittaa ilmoittautuneen maksamaan kausimaksun, vaikka hän ei aina voisikaan osallistua ryhmän tunnille.

Rakasta selkääsi - se kannattaa Sinua!

Päivitetty 17.1.2021