Uutiset

16.7.2018Syksyn jumppa- ja joogaryhmätLue lisää »7.8.2017Porvoon Hierojakoulu, paina kuvaaLue lisää »7.8.2017Porvoon Yhdistyskeskuksen kotisivutLue lisää »

porvoonseudunselkayhdistys(at) gmail.com

Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:32902 kpl

Tietosuojaseloste

TIETOSUOJASELOSTE

1. Rekisterin pitäjä

s-posti: porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com; puh. 044 5656 028

1. Yhteyshenkilö

Sirpa Pirttimaa-Törnqvist

s-posti: porvoonseudunselkayhdistys@gmail.com; puh. 044 5656 028

1. Rekisterin nimi

Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry:n osallistujarekisteri

1. Rekisterin käyttötarkoitus

Tietoja kerätään ja käsitellään yhdistyksen toiminnan / tapahtuman hoitamista, tiedotusta ja laskutusta varten.

1. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään yhdistyksen tapahtumiin ja muuhun toimintaan osallistuvien henkilötietoja. Rekisteriin voidaan kerätä seuraavia tietoja: nimi, yhteystiedot, laskutustiedot ja muita mahdollisia toimintaan / tapahtumaan osallistumiseen tarvittavia tietoja.

1. Säännönmukaiset tietolähteet

Yhdistyksen toimintaan tai tapahtumiin osallistujat ilmoittavat itse rekisteriin tallennettavat tiedot ilmoittautumislomakkeella tai suullisesti.

1. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry ei säännönmukaisesti luovuta rekisterissä olevia tietoja ulkopuolisille. Tietoja voidaan kuitenkin luovuttaa esimerkiksi viranomaisille lakiin perustuvan vaatimuksen perusteella.

1. Tietojen luovutukset EU- tai ETA-maiden ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta EU- tai ETA-maiden ulkopuolelle.

1. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötietoja säilytetään yhdistyksen toiminnasta / tapahtumista vastaavien toimihenkilöiden tiedostoissa. Tiedostot ovat tietokoneella salasanan takana ja tietokoneet on suojattu palomuurilla. Paperilomakkeilla kerätyt tiedot säilytetään omassa kansiossa yhdistyksen toiminnasta / tapahtumista vastaavien toimihenkilöiden kotona tai yhdistyksen lukitussa arkistossa. Kaikkia kerättyjä tietoja käsitellään kansallisen lainsäädännön ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Tiedot hävitetään asianmukaisesti heti tapahtuman jälkeen, muista tiedoista säilytetään kirjanpitoon ja arkistointiin tarvittavat tiedot.

1. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyillä on oikeus tarkistaa sekä pyytää muutettavaksi tai poistettavaksi omia tietojaan. Pyytäjän henkilöllisyys varmistetaan ennen tietojen näyttämistä. Kaikissa henkilötietojen käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä ja omien oikeuksien käyttämiseen liittyvissä tilanteissa rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisteriasioista vastaavaan yhteyshenkilöön.

Hyväksytty Porvoon Seudun Selkäyhdistys ry:n hallituksen kokouksessa 29.5.2018.